Nowoczesny serwis internetowy firmy Aviva

Firmy ubezpieczeniowe chcą być coraz bardziej przyjazne dla klientów. Wiele osób korzysta na co dzień z usług dostępnych w Internecie, dlatego towarzystwa ubezpieczeniowe dostosowują się do tych trendów. Jedną z nowoczesnych i innowacyjnych firm jest Aviva, która posiada rozbudowany serwis online o nazwie MojaAviva. Za jego pomocą można zarządzać swoimi ubezpieczeniami i inwestycjami.

Wygoda i bezpieczeństwo

MojaAviva, zgodnie ze swoją nazwą, to serwis dostępny tylko dla klientów firmy Aviva. Można w ten sposób sprawdzać stan swoich ubezpieczeń oraz zakres dostępnej ochrony. Możliwe jest wygodne wykupienie ubezpieczenia zarówno samochodu, domu, jak i mieszkania. W ten sam sposób można zgłosić szkodę komunikacyjną lub przedłużyć aktywne ubezpieczenie. W przypadku wątpliwości związanych z obowiązującym ochroną można szybko skontaktować się z konsultantem firmy, który wyjaśni wszystkie szczegóły oferty.

Stały dostęp do informacji

Serwis na stronie firmy Aviva nie wymaga ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. Wystarczy utworzyć konto na stronie MojaAviva i potwierdzić aktywację poprzez swoją skrzynkę mailową. Po zalogowaniu w serwisie widoczne będą wykupione produkty, jak również wiele dodatkowych informacji. Wszelkie potwierdzenia oraz ważne dokumenty można pobierać automatycznie w jednej z dostępnych zakładek. Warto zwrócić uwagę, że w serwisie MojaAviva widoczne będą ubezpieczenia niezależnie od tego, czy konto zostało założone po zawarciu umowy, czy przed kontaktem z firmą. W niektórych sytuacjach wymagane jest potwierdzenie numeru polisy, ale wystarczy to zrobić tylko raz.

Zgłoszenie szkody przez Internet

Serwis MojaAviva jest również bardzo pomocny w sytuacji, gdy ubezpieczony zgłosi szkodę. Nawet w przypadku kontaktu telefonicznego osoby zajmujące się sprawą mogą uzyskać automatycznie wiele informacji zapisanych w serwisie firmy Aviva. Eliminuje to konieczność podawania szczegółowych danych, przyspiesza likwidację szkody oraz wypłatę należnego odszkodowania. W serwisie moja Aviva można też wykonywać innego typu operacje. Przykładem jest możliwość zmiany danych kontaktowych, zamówienia Zielonej Karty, zgłoszenia sprzedaży samochodu lub zmiany osób upoważnionych do wypłaty odszkodowania.

Ze względu na dużą wygodę korzystania z serwisu, firma Aviva była wielokrotnie nagradzana za innowacyjne podejście do klienta. Z tego względu warto zainteresować się możliwościami, jakie dają nowoczesne technologie. Aviva jest jednym z liderów rynkowych i wszystko wskazuje na to, że możliwości zarządzania swoimi produktami przez Internet będą wciąż rozbudowywane. To dobry znak dla wszystkich ubezpieczonych, niezależnie od wybranej formy ochrony.